Bestelling e.d. prima. Bezorging van GLS niet, er komen steeds andere tijden, het begint met half één 's middags en uiteindelijk komt het pakket om half vijf!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- H van der Lee
- Veronique WELKENHUYSEN
Ik bestelde een GRIJS junior achterzitje en ontving een WIT. Op de doos stond licht grijs- donker grijs, met een WIT stoeltje erin! Ik hou niet van dat gedoe met terugzenden..maar wil geen WIT stoeltje! Mijn fiets is licht blauw|grijs en wou een GRIJS stoeltje
Hoe zou je Fiets-Stoeltje.nl beoordelen?
- R.j Verhoeff
Mooie prijs voor een
- Stien
Snelle levering en blij met mijn aankoop!
- H Klerks
Had verkeerde onderdelen besteld, hier kwam een mail over dat ik onderdelen besteld had die overbodig waren. Dit werd aangepast. Erg fijn! Stoeltjes kwamen snel binnen. Super blij mee!
- C. van Es
Voor de bestelling eerst gebeld en afmetingen van de bagagedrager doorgegeven. De fietsmand zou moeten passen werd gezegd dus besteld. Zonder aanpassingen aan de fiets bleek de mand niet te passen. Dat is jammer. Verder was alles goed verpakt en kwam onbeschadigd aan.