De fietsmand die ik had besteld wordt verkocht als zwart. Daar was ik naar op zoek. Helaas bleek deze donkerbruin te zijn. Jammer ! Wel goede snelle service !
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- L
- Roos
Snel geleverd en fijne riempjes zodat de voetjes van mijn dochter weer vast kunnen op het zitje!
Hoe zou je Fiets-Stoeltje.nl beoordelen?
- M. de Vries
Snelle en correcte aflevering
- Henk
UPDATE: Achteraf bleek het inderdaad bij GLS te liggen. Fiets-stoeltje stuurde me direct een nieuwe fietstas die er de volgende dag wél was (met dank aan GLS, die dat dus blijkbaar wel kunnen). Zij hebben contact gezocht met GLS en wat schets de verbazing; na 3 weken in Nederland rondgetoerd te hebben verscheen de 1e fietstas toch op de stoep. Na overleg met Fiets-stoeltje is dit prima opgelost. Ik moet de fietstas nog steeds krijgen, daar moeten ze bij fiets-stoeltje.nl echt wat aan doen, dat probleem ligt waarschijnlijk bij GLS. Maar is nu al ruim een week onderweg vanuit
- Lander Olievier
Goede opvolging. Afwerking van het product kon beter voor die prijs. Al bij al alles goed
- S van den Bergh
Goede service. Volgende dag fietsstoeltje al in huis!