Wij hebben geprobeerd U telefonisch te berijken, omdat het stoeltje niet paste, wij zouden terug gebeld worden dat is niet gebeurd dus heeft mijn man het stoeltje maar weer terug gestuurd. We hopen dat we snel het geld terug gestort krijgen. n
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
De levering was op tijd, maar de service is tot nu toe matig! Het montagerek van Yepp lijkt niet op de Batavus Mambo te passen. Telefonisch lukt het niet om contact te krijgen en op de mail wordt tot nu toe niet adequaat gereageerd! Matig Rik!
Hoe zou je Fiets-Stoeltje.nl beoordelen?
- Anoniem
snelle en duidelijke levering
- Anoniem
M’n ervaring beschrijven is wel wat veel voor zoiets eenvoudigs als een bestelling van een fietsstoeltje
- Anoniem
nvt
- Anoniem
Bestelling is netjes afgehandeld en snel geleverd. Prima in orde !