Mijn eerste bestelling hier. Prima assortiment. Maar de service is perfect. De verzending was erg snel na mijn bestelling. Het zou de volgende dag al arriveren maar ik kreeg een mail van de pakketservice dat het werd teruggestuurd door een beschadiging (waarschijnlijk gebroken in transport). De pakketservice meldde er verder niets bij. Even gebeld hoe nu verder, een erg vriendelijke man gesproken die vertelde dat zijn collega, die hierover ging en veel van wist, een dagje vrij was. Hij noteerde mijn naam en nummer en zei dat ik de volgende dag terug gebeld zou worden. Nog geen half uur(!) later belde deze collega (die dus vrij was!) dat hij gelijk mijn bestelling nogmaals zou sturen. Zo gezegd zo gedaan, een dag later en ik heb de heerlijke wijn in huis. Uitmuntende service! Dik tevreden, ze hebben er een klant bij.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esmee Van den Aardweg
- Ernst Gouws
Great service!
Hoe zou je Winestore beoordelen?
- Marcel Kok
De wijn is zodanig ingepakt dat het goed overgekomen is.
- Jakob Hartman
goede wijn die geen krans behoeft
- David Zwagemaker
goede service
- Anja Eijke
Zeer snelle levering en duidelijk in de mails hoe of wat en ook nog de factuur op de mail en in de doos