Onlangs twee nachtkastjes besteld, bij levering bleek het er maar een te zijn. Direct gebeld naar huis en thuis en zij hebben het direct in gang gezet, dit was op vrijdag en de maandag daarop kreeg ik het tweede nachtkastje al binnen! Dit noem ik goede klantenservice!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mandy Molier
- Guus Vergouwe
Eerst zelfe bij otto besteld maar daarnlukte het niet om via postnl te bezorgen. Totaal incompetente helpdesk bij otto die me neit verder konden helpen. Hier op vrijdag besteld en dinsdag alles al binnen via dhl. Echt veel beter en professioneler. Heel erg blij. Enige minpunt. Bij 1 kast miste ik handleiding en niet op site te vinden. Gelukkig via film van hun wel in elkaar kunnen zetten.
Hoe zou je Huisenthuis.nl beoordelen?
- B.s
Goeie levering en goeie kwaliteit
- Donna
Enkele dagen geleden kapstokpanelen besteld. Gisteren gemonteerd. Heerlijk zo'n oerdegelijk Duis kwaliteits product. Gewoon piekfijn in orde en geheel naar wens. Kortom, helemaal goed.
- Nao
Stoelen online besteld wat ik eigenlijk nooit online zou doen. Maar toch gedaan en zeker geen spijt van! Mooie kwaliteit stoelen gekregen en een top service!
- H Hoogstraten
Na een telefoontje dat bestelde kapstok nog niet geleverd was. Werd er toegezegd dat ik terug beeld zo worden. Tien minuten later werd er gebeld met excuses en de volgende dag was bestelling alsnog bezorgd En de geleverde kapstok voldoet aan onze verwachting Met vr Gr H. Hoogstraten