Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Huisenthuis.nl heeft 405 5 ster reviews 405
Huisenthuis.nl heeft 87 4 ster reviews 87
Huisenthuis.nl heeft 21 3 ster reviews 21
Huisenthuis.nl heeft 11 2 ster reviews 11
Huisenthuis.nl heeft 29 1 ster reviews 29

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. I.M.G. Rossen

    Een slaapkamerkast, commode, twee nachtkastjes en een spiegel besteld. Keurig bezorgd op het afgesproken tijdstip. Beetje huiverig om uit te pakken. Is er niets beschadigd of zijn de spiegels van de kast gebarsten? Je weet maar nooit. Maar de spullen waren zo goed ingepakt dat dit onmogelijk was. Er zat een goede handleiding bij hoe wij alles in elkaar moesten zetten. De kwaliteit was perfect, de kleur was perfect, alles klopte. Het resultaat was boven onze verwachting. De communicatie was ook uitstekend. We hadden voor de bestelling nogal wat vragen die binnen no-time beantwoord werden. Een pluim voor Huisenthuis.

  2. Mark Noten

    Ik heb een kastje bij huis en thuis besteld. En ben echt super tevreden over de service van levering ze geven vrij precies aan waneer ze komen leveren en een half uur van te voren belt zelfs de chauffeur nog even op dat hij er bijna is. Het kastje is erg mooi van hoge kwaliteit en super degelijk, makkelijk te monteren met een duidelijke handleiding. Kortom ik ben zeer tevreden! Groet mark

  3. Hoe zou je Huisenthuis.nl beoordelen?

  4. Steven van Moere

    goede indruk van de website, de behandeling van de bestelling nadien. Levering vreemd genoeg een dag vroeger dan voorzien, maar dat was geen probleem. Bij uitpakken vastgesteld dat er een verschil was tussen het geleverde product en afbeelding op de website. Na melding hiervan werd dit zeer snel en correct behandeld en op erg korte termijn werd het product ingewisseld. Zeer tevreden en ten zeerste aan te bevelen !

  5. J.J. Ten Berge

    De bestelling op de site verliep soepel, waarna er netjes gebeld werd voor een afspraak voor levering. Netjes gebeld even voor de levering, waardoor je niet de hele dag thuis hoeft te wachten. De tafel werd netjes binnen gezet. De dag erna nog opgebeld door het bedrijf of alles naar wens was. Zeer vriendelijk en correct. Zou hier zeker weer iets bestellen.

  6. nicole van oeveren

    Wat wij heel erg prettig vonden was het contact tussen klant en bedrijf. Prima !! Je werd van alle handelingen op de hoogte gehouden, afspraken werden prima nagekomen en nadien nog gebeld of alles naar tevredenheid was afgehandeld. Het enige nadeel is dat de bezorgkosten hoog zijn en niet zelf kan ophalen.

  7. Klant

    Voor het eerst bij huisenthuis besteld. Was nieuw voor mij om op internet meubels te bestellen. Levertijd 1-2 weken werd 1 week, wat ik heel prettig vond. Dezelfde dag in elkaar gezet, duidelijke gebruiksaanwijzing. Het bureau staat vet cool in mijn slaapkamer. Nu nog de computer plaatsen en aansluiten, bureaustoel kopen ( via jullie )en kan ik het nieuwe seizoen aan mijn studie beginnen. Ik geef huis en thuis 5 sterretjes.