Bestelling en levering waren goed. Kleur van Akoestisch Paneel met Zwart Vilt was volgens verwachting. Echter over de afwerking met de bijgeleverde koplat is niet nagedacht. Er zit geen sparing in de koplat waardoor het nodig is om hier alsnog een sparing in te frezen of een stukje van het vilt af te snijden om een gelijke tussenafstand tussen de latjes te krijgen. Bij de concurrent is daar duidelijk beter over nagedacht. Ook is de koplat dikker dan de panelen. Uiteindelijk de koplat maar niet toegepast, jammer dat retourneren van de lat duurder is dan dat de lat kost en dus geen optie is.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anton
- Paul
Mooie overzichtelijke website waar ook duidelijke instructievideo’s te vinden zijn. Materialen zijn makkelijk te bestellen en wat fijn is dat er meteen benodigde materialen voorgesteld worden om mee te bestellen. Bestelling keurig op tijd geleverd en voldoet aan de verwachting. Materialen zijn makkelijk te verwerken en sluiten aan bij de verwachting. Dit bedrijf is zeker een aanrader !!!
Hoe zou je Isodeco Wanden & Vloeren beoordelen?
- Goed product, maar...
Baksteen XL PU voor buitengebruik kwam goed aan. besteld met aanbevelingen van de site. alles compleet. De PU baksteen delen zijn makkelijk te verwerken. Helaas geeft isodeco niet genoeg verf om de kit mee te bedekken en de panelen af te werken. zeker niet als je ze over een hoek plaatst. wel over gebeld maar moesten uiteindelijk zelf ergens anders verf bijkopen. De kwaliteit van de cement kit is niet goed voor buiten. onder de 17 graden droogt het niet en druipt het uit. Product werkt niet in de herfst. De site adviseert ook veel te veel impregneer vloeistof. de helft was genoeg geweest.
- Marianne
Top service en de bezorging door Gio, hij kwam voor de 2e keer, is een kanjer Echt een visitekaart voor de firma
- Cor
Vriendelijk en goed geholpen. Ook met de aftersales
- Cristel
Vandaag stond er een afspraak om de bestelling te leveren. Helaas niemand aan de deur gehad in het afgesproken tijdsblok. Telefonisch contact met de Patricia gehad. Die heeft alles netjes uitgezocht. De betreffende chauffeur had blijkbaar geen zin om z'n spullen netjes af te leveren bij de klant. Niemand gezien of gesproken tussen 12-14. Patricia heeft dit samen met een andere collega opgelost. Die hebben een bus geregeld en Kevin heeft de bestelling nageleverd, In zijn vrije tijd na het werk. Echt grote klasse! Kevin en Patricia 1000maal dank hiervoor!