Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Isodeco Wanden & Vloeren heeft 945 5 ster reviews 945
Isodeco Wanden & Vloeren heeft 221 4 ster reviews 221
Isodeco Wanden & Vloeren heeft 34 3 ster reviews 34
Isodeco Wanden & Vloeren heeft 24 2 ster reviews 24
Isodeco Wanden & Vloeren heeft 35 1 ster reviews 35

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Joop

    Kwaliteit producten, snelle levering tegen een mooie prijs. Aanrader

    Reageer
  2. Daphne

    Wij zijn voor de xl baksteen panelen gegaan in japandi stijl. Wij hebben ze geplaatst in onze trappengat. We zijn er supper blij mee levering is ook top gegaan alles netjes verpakt. Het is wel een klus geweest aangezien het veel snij werk was wij hebben een trap met een boog erin maar het is gelukt wij zijn super tevreden. Heb eerder al eens xl baksteen panelen besteld voor buiten waren we ook super blij mee. Ons volgende project gaat de badkamer pimpen worden dan willen we voor de marmer wandpanelen gaan.

    Reageer
  3. Hoe zou je Isodeco Wanden & Vloeren beoordelen?

  4. Techhandel - Mudde

    Voor onze showroom waren wij op zoek naar baksteen wandpanelen. Keurig geholpen na een bezoek aan de showroom. prima uitleg. Na bestellen snel geleverd met duidelijk montageinstructie. Ziet er super mooi en strak uit echt een aanrader!!!!

    Reageer
  5. Bart

    Na mijn bestelling bleef het eerst een tijdje stil. Uiteindelijk na 12 dagen belde ze met de mededeling dat de levering maandag zou zijn. Ik gaf aan dat de maandag niet lukt, en dat het de komende weken eigenlijk enkel op de vrijdag uitkomt. Genoteerd. Die middag werd ik opnieuw gebeld met de mededeling dat de bezorging maandag zal plaatsvinden. Ik heb weer aangegeven dat dit niet lukt. Ik ben pas een week later gebeld met nogmaals dezelfde mededeling: "Het wordt maandag bezorgd". Ik gaf opnieuw aan dat dit niet lukt, wel vrijdagen. Inmiddels een maand aan het wachten. Geld terug?

    Reageer
  6. Danielle

    Snelle levering fijne service , en hele mooie 3D panelen wij hebben de Ardesia Rosso Bruin gekozen echt een eye catcher heel erg blij mee

  7. maaike

    De panelen hadden allebei wat krassen op zich en paste niet op elkaar. Ook was het product totaal niet zoals de foto en heb ik erg lang op de levering moeten wachten

    Reageer