Aangekochte bandjes komen constant los wegens niet het juiste formaat. Via de klantendienst klacht ingediend en om een refund gevraagd, niet meer mogelijk omdat ik ze getest heb. Ondertussen 5 dagen verder en en geen reactie meer gekregen op een oplossing. Eerste en laatste keer dat ik iets via smartwatchbanden.be aankoop.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eline
- Frans Houkes
Was goed product
Hoe zou je Smartwatchbanden.nl beoordelen?
- Peter
Nylon band besteld maar die was te groot voor mijn pols. Klantenservice kwam met de oplossing in plaats daarvan een silicone band te bestellen, die gingen tot polsmaten van 22cm! Ik probeerde juist een alternatief voor een siliconen band te vinden, en gezien mijn eerdere probleem, zou ik meer gehad hebben aan de minimale polsomvang voor een band. Daar heb ik nog een wedervraag over gesteld, bij een ander type nylon band, maar de klantenservice is helemaal stil gebleven. Uiteindelijk maar gekozen om te betalen voor mijn retour en daarmee een deel van m'n geld terug te krijgen.
- Leo Siers
Snel geleerd en prima kwaliteit. Bandje wisselen ging ook erg eenvoudige.
- Erwin Van Der Vieren
De nylon armbanden lossen en zijn zo niet meer echt bruikbaar
- Amélie Penninckx
Mijn bestelling is nooit toegekomen!!!