Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Smartwatchbanden.nl heeft 1846 5 ster reviews 1846
Smartwatchbanden.nl heeft 420 4 ster reviews 420
Smartwatchbanden.nl heeft 92 3 ster reviews 92
Smartwatchbanden.nl heeft 81 2 ster reviews 81
Smartwatchbanden.nl heeft 238 1 ster reviews 238

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Edwin

    Je hoeft niet meer te reageren, ik stuurde 6 jan een mail met de vraag of de Garmin strap-it Venu SQ ook op de Venu SQ 2 paste maar tot nu toe geen antwoorde, vandaag 9 jan om 11u15 stuurde ik de vraag via deze chat die 24u voor klanten zou klaar staan, we zijn nu bijna 22u en kreeg nog steeds geen antwoord, ik ga het ergens anders sturen waar men klanten wel te woord kan staan.

  2. Kees van Es

    Prima product en levering snel en geen porto kosten. Klasse ga zo door

  3. Hoe zou je Smartwatchbanden.nl beoordelen?

  4. Mohammed

    Wat een oplichters. Verkeerd bandje ontvangen, klantenservice reageert niet op mails. 80 euro betaald voor iets wat elders 30 kost. Luxe doos? Het kwam in een goedkope plastic envelop. Geen merk, geen garantie dat het titanium is. Zelfs 1 ster is al te veel. KOOP HIER NIET!

  5. Usman Masood

    les couleurs des produits ne correspondent pas aux images sur le site

  6. Patricia

    Teneerste levertermijn dat ze beloven is niet correct. Je moet veel geduld hebben. Vervolgens is de informatie op de website onjuist en past het bandje niet op mijn watch. Dan retour aanmaken waar je 2.99€ voor moet betalen en waar geen Track en trace incluis is. Na een maand nog geen terugbetaling ontvangen. Wel snel antwoord op mijn vraag via mail maar pakje volgens hen niet aangekomen. Totaal geen controle over. Als antwoord kreeg ik "dat ik als klant zelf de verantwoordelijkheid heb op het terugsturen van mijn pakje" . Ik kan het moeilijk zelf gaan terugbrengen natuurlijk. Heb de retourpolicy gewoon gevolgd. Uiteindelijk geen terugbetaling mogen ontvangen. Wel een waardebon! Maar vertrouwen is compleet 0 in dit online bedrijf

  7. Daniël van den Berg

    Mooie bandjes en snel binnen! Dank!