Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Smartwatchbanden.nl heeft 1846 5 ster reviews 1846
Smartwatchbanden.nl heeft 420 4 ster reviews 420
Smartwatchbanden.nl heeft 92 3 ster reviews 92
Smartwatchbanden.nl heeft 81 2 ster reviews 81
Smartwatchbanden.nl heeft 238 1 ster reviews 238

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. melanie van holten

    Ik kreeg precies wat ik besteld had.

  2. Erik Van Mechelen

    Snelle levering

  3. Hoe zou je Smartwatchbanden.nl beoordelen?

  4. Nel

    Ik kreeg op meerder mails geen antwoord alleen op de positieve mails. Mijn retourzending kon niet gratis hier uit eindelijk voor betaald. Terwijl het wel gratis is aldus de site. (dit is nu aangepast op de site) Meerder malen hier over gemaild met vragen. Geen reactie op de mail na 5dagen. Ook niet via de site. Aanpassing: communicatie is goed verbeterd. Met mail contact is er vaak de zelfde dag of volgende dag al reactie. Ik wordt goed en professioneel geholpen. Aanpassing na maand: Na contact via de mail is toegezegd dat ik mijn geld terug krijg. Mijn pakketje is niet retour aangekomen bij smartewatchbanden toch goed geholpen en ik krijg mijn geld terug. Goed contact gehad. Er is iets fout gegaan waardoor er even tijd over heen ging. Na nog een keer mailen kreeg ik snel reactie en wordt er gekeken waar het fout is gegaan ivm mijn geld nog niet terug gestort is. En hopen ze het probleem snel op te lossen zodat ik mijn geld retour krijg. Dit is nog niet opgelost. Het is dus nog niet perfect verlopen en veel achteraan moeten gaan. Ik hoop dat ik over paar weken deze review opnieuw kan aanpassen en ik mijn geld retour heb gekregen. Aanpassing paar dagen later: Mijn geld retour ontvangen

  5. C. van Klinken

    snel en correcte levering

  6. Petra Lok

    Goede prijs kwaliteit verhouding en snel geleverd

  7. Gon Quist

    Prijs/kwaliteit is prima