Zit erg comfortabel en hele goeie klantenservice. Ik ben erg blij met mij aankoop en het is zeker een aanrader. Goede kwaliteit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
Hele goede en nette service. Er was iets fouts gegaan met de bestelling en dat is zeer netjes opgelost. Ik ben dus achteraf gezien toch erg te vrede over de service. Ga zo door... Enne... aankoop bedrag van bestelling terug winnen kan ik heeeeel goed grzienebruiken!! Groetjes en veel succes!
Hoe zou je Op en Top Zwanger beoordelen?
- Anoniem
Goed en netjes afgeleverd Snel en netjes afgeleverd
- Anoniem
geen nee
- Anoniem
Zit lekker warm van goede kwaliteit en makkelijk weer in de wasmachine schoon te krijgen. Goede cominicatie
- Anoniem
Heel erg fijn. Duidelijk en snel je! Pakje kwam door de brieveb bus dus hoefde niet thuis teblijven en geen verzend kosten tebetalen. Ook fijn dat je geen accound aan hoefde temaken! Makkelijk en snel