snelle levering, maar retourservice laat te wensen over snelle levering van producten
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
Ik heb 2 voedings bh's besteld, heb de bestelling redelijk snel ontvangen, maar kreeg de volgende dag een strafporto van PostNL omdat het pakket onvoldoende gefrankeerd wastafel.. Daarnaast waren beide bh's te klein en om ze retour te kunnen sturen moet je nogal wat handelingen verrichten en tevens zelf de verzendkosten betalen. Pakket retour gestuurd voorzien van een track en trace code, pakket is ontvangen maar nu inmiddels al 2 weken verder en nog steeds mijn geld niet retour ontvangen. Heb er al meerdere malen over gemaild maar krijg geen reactie. Erg vervelend allemaal, ik bestel er daarom nooit weer iets..
Hoe zou je Op en Top Zwanger beoordelen?
- Anoniem
prima snelle levering
- Anoniem
Prettig contact, duidelijkheid over welke bh's er nog waren en dat deze besteld konden worden.
- Anoniem
Dankzij de gedetailleerde beschrijving op de website weet je goed wat je kunt verwachten. Als je toch moet ruilen, kan dat snel en zonder problemen. Klantenservice reageert snel en correct. Helemaal super. Heb al een aantal bestellingen gedaan en er zullen er ongetwijfeld nog meer volgen! Klantenservice is goed en snel bereikbaar. Duidelijke info op site.
- Anoniem
Levering prima, retournering niet van deze tijd - Pakket snel en netjes geleverd - Mooie producten op de website - Vriendelijke e-mails Klantenservice