Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Op en Top Zwanger heeft 428 5 ster reviews 428
Op en Top Zwanger heeft 227 4 ster reviews 227
Op en Top Zwanger heeft 56 3 ster reviews 56
Op en Top Zwanger heeft 37 2 ster reviews 37
Op en Top Zwanger heeft 93 1 ster reviews 93

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Anoniem

    Leuk assortiment, prettig klantcontact, goede opvolging van vragen. Ik had bij nader inzien toch een andere maat nodig; Op en Top Zwanger dacht flexibel met me mee en stuurde nieuwe maten, zodat ik goed kon kiezen. De spullen komen vaak niet allemaal tegelijk, maar uiteindelijk wordt altijd alles netjes geleverd. Ook fijn: door de brievenbus! De spullen komen vaak niet allemaal tegelijk, maar uiteindelijk wordt altijd alles netjes geleverd.

  2. Anoniem

    prima nee

  3. Hoe zou je Op en Top Zwanger beoordelen?

  4. Anoniem

    Ik ben tevreden over de bestelling. Alleen was het niet altijd duidelijk dat een product niet meer beschikbaar was. Ik moest ook 5 dagen wachten op de bestelling.

  5. Anoniem

    Goed!

  6. Anoniem

    Zeer goed. De 1e bestelling was te klein en in overleg is een maat groter gestuurd en ik kon dan zelf kijken of die goed was of dat ik beide retour zou sturen.

  7. Anoniem

    Twee voedingsbh's en bijpassende strings/slips besteld. Helaas waren de bh's beide te groot. Nadat ik via de chat contact had opgenomen voor advies over de maat werden de nieuwe bh's toegestuurd. Van één zelfs 2 maten zodat ik goed kon passen. Ik hoefde niet direct de al in bezit zijnde bh's terug te sturen, dat kon gelijktijdig met de bh die ze opstuurde die niet zou passen. Normaal gesproken moet eerst alles terug gezonden worden voordat er extra maten opgestuurd kunnen worden of de extra maten moeten betaald worden. Hier hoefde dat alles niet, wat ik heel prettig vind! Uiteindelijk bleek van 1 bh de pasvorm niet goed te zijn en deze heb ik incl. de string retour gezonden. Er was één string te weinig geleverd, deze zou worden nageleverd. Met de extra levering van de bh's zat deze er niet bij, aangezien deze van de bh was die retour zou gaan aangegeven dat de nalevering niet hoeft. Dat was allemaal geen probleem. Verwacht dat er bij de creditering geen probleem gaat zijn.