Leuk assortiment, prettig klantcontact, goede opvolging van vragen. Ik had bij nader inzien toch een andere maat nodig; Op en Top Zwanger dacht flexibel met me mee en stuurde nieuwe maten, zodat ik goed kon kiezen. De spullen komen vaak niet allemaal tegelijk, maar uiteindelijk wordt altijd alles netjes geleverd. Ook fijn: door de brievenbus! De spullen komen vaak niet allemaal tegelijk, maar uiteindelijk wordt altijd alles netjes geleverd.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
prima nee
Hoe zou je Op en Top Zwanger beoordelen?
- Anoniem
Ik ben tevreden over de bestelling. Alleen was het niet altijd duidelijk dat een product niet meer beschikbaar was. Ik moest ook 5 dagen wachten op de bestelling.
- Anoniem
Goed!
- Anoniem
Zeer goed. De 1e bestelling was te klein en in overleg is een maat groter gestuurd en ik kon dan zelf kijken of die goed was of dat ik beide retour zou sturen.
- Anoniem
Twee voedingsbh's en bijpassende strings/slips besteld. Helaas waren de bh's beide te groot. Nadat ik via de chat contact had opgenomen voor advies over de maat werden de nieuwe bh's toegestuurd. Van één zelfs 2 maten zodat ik goed kon passen. Ik hoefde niet direct de al in bezit zijnde bh's terug te sturen, dat kon gelijktijdig met de bh die ze opstuurde die niet zou passen. Normaal gesproken moet eerst alles terug gezonden worden voordat er extra maten opgestuurd kunnen worden of de extra maten moeten betaald worden. Hier hoefde dat alles niet, wat ik heel prettig vind! Uiteindelijk bleek van 1 bh de pasvorm niet goed te zijn en deze heb ik incl. de string retour gezonden. Er was één string te weinig geleverd, deze zou worden nageleverd. Met de extra levering van de bh's zat deze er niet bij, aangezien deze van de bh was die retour zou gaan aangegeven dat de nalevering niet hoeft. Dat was allemaal geen probleem. Verwacht dat er bij de creditering geen probleem gaat zijn.