Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Op en Top Zwanger heeft 428 5 ster reviews 428
Op en Top Zwanger heeft 227 4 ster reviews 227
Op en Top Zwanger heeft 56 3 ster reviews 56
Op en Top Zwanger heeft 37 2 ster reviews 37
Op en Top Zwanger heeft 93 1 ster reviews 93

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Anoniem

    Redelijk goed Levering was wel snel, maar minder snel als op de website staat vermeld. Badpak was licht beschadigd

  2. Anoniem

    Goede ervaring, snelle service!! Super!! Geen.

  3. Hoe zou je Op en Top Zwanger beoordelen?

  4. Anoniem

    Er was iets mis gelopen met mijn levering bij de post - maar Op en Top Zwanger heeft dit snel rechtgetrokken. Uiteindelijk ben ik dus zeer tevreden. Het bestelde badpak past zeer mooi en de foto komt volledig overeen met de werkelijkheid

  5. Anoniem

    In eerste instantie was ik erg tevrede . Voornamelijk de ruime keuze in maten en soorten was fijn. Er stond bij het bestellen dat het zo'n 5 werkdagen ging duren voordat ik mijn bestelling kon ontvangen. Op maandag, 9 dagen na de bestelling, kreeg ik een mail dat de post mijn bestelling had ontvangen. Echter kwam het pakje pas woensdag en bleek het de verkeerde maat. Ik heb meteen gebeld en krweg te horen dat met spoed de andere maat opgestuurd zou worden, uiterlijk zaterdag zou het er zijn. S avonds o. 23.30 kreeg ik hier mail over die ik de vorige dag las. Hierin stond echter de verkeerde maat vermeld. Ik heb meteen weer gebeld en het zou aangepast worden. Het is nu ondertussen de maandag erna en ik heb nog steeds geen pakje, hopelijk zit het morgen bij de post. De levertijd. Of het nu aan de post ligt of niet, het blijft vervelend als je een leveringsdatum maar verschoven ziet worden.

  6. Anoniem

    Lekker snel geleverd en product voldoet aan verwachtingen. Nee.

  7. Anoniem

    Voedingsbh besteld maar verkeerde maar geleverd, doordat er ergens iets mis was gegaan. Hierna alsnog de goede maat mogen ontvangen met een envelop (zonder postzegels) om de andere bh terug te sturen. Prima geholpen en blij met de juiste bh.