Ik had een bestelling waarvan de maatvoering voor geen meter klopte dus wilde het retour sturen. Echt belachelijk dat ik 7,95 kwijt ben om een pakketje retour te sturen. Mega slechte service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sophie Huisman
- Karin Cox
Fijn badpak en snelle levering.
Hoe zou je Op en Top Zwanger beoordelen?
- A vd Valk
Ik heb contact gezocht via whatsapp met een vraag en kreeg vlot en duidelijk antwoord. Product snel ontvangen en is zoals beschreven. Kortom: heel tevreden!
- A Gelders
Ik wacht nu al bijna 2 weken op mijn bestelling
- Wendy
Snel geleverd, hartstikke mooi product, goed verpakt. Top!
- Ivanna Tufanova
Alles snel en