Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1699 5 ster reviews 1699
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Marcel Ofrein

    Mooi materiaal. Goede prijs. Levering duurde lang (vijf weken).

    Reageer
  2. M. Jacobs

    Geweldige service, snelle levering, eerlijke prijzen met super stapelkorting. Prima kwaliteit

    Reageer
  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. Harold

    Voor mijn achterdeur een mooi zwaar tocht gordijn besteld. Zeer mooi afgewerkt en voorzien van een heel mooi ophang systeem. Ik zit er weer warmpjes bij. Uitermate tevreden over het eind resultaat en de communicatie tijdens het bestelproces.

    Reageer
  5. H. van der Bent

    Goed bedrijf, zijn deskundig en komen goed de afspraken na. Medewerkers zijn heel klantvriendelijk. Het inmeten is perfect gegaan, alles klopt precies. Diet bedrijf is een aanrader.

    Reageer
  6. Linde

    Wij hadden een moeilijke opstelling waarbij we wel wat vragen hadden ivm de opmeting. Aangezien het dan ook nog eens over een grote oppervlakte ging, waren we wat terughoudend tov een internetbestelling op afstand. PAX was echter vlot bereikbaar via mail en heeft ons ook meerdere malen telefonisch ondersteund. Verder een vlot bestelproces en duidelijke communicatie over productie- en leveringsproces. Ook over de kwaliteit en het uiteindelijke resultaat zijn wij zeer tevreden. We kenden PAX zelf nog niet maar raden het zeker aan en zullen bij een volgende bestelling niet twijfelen.

    Reageer
  7. Jo

    Duidelijk advies gekregen. Snelle offerte ontvangen en ook snel aangepast naar aanleiding van mijn mail. Op de hoogte gehouden van de levering. Zou zo weer bestellen bij ze.

    Reageer