PAX heeft ingemeten maar het zijn totaal de verkeerde maten waardoor we niks aan de gordijnen hebben. Je gaat ervan uit dat pax het goed opmeet maar alles is minder waar. Nu geven ze een korting van 50%, en moeten we opnieuw gordijnen bestellen terwijl we al ruim 1500 euro hebben uitgegeven. Dit gaat echt mijn pet te boven. We gaan kijken naar een andere partij. LAAT HET NIET OPMETEN, GA VOOR EEN ANDER BEDRIJF!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Daphne
- Peter
goede service maar, vooruit betalen had niet mijn voorkeur.
Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?
- Tiemen
Netjes op maat gemaakte plissé gordijnen gekocht. Eenvoudig te monteren, goede prijs-kwaliteit verhouding. Veel keuze opties om het passend te maken. Goede instructies waar je op moet letten bij inmeten en bestellen. Net weer een aankoop gedaan voor de andere ramen in mijn appartement!
- A J
Inmeten en contact voorafgaand aan de koop was top! Goede service. Nu nog afwachten of de levering net zo voorspoedig gaat.
- Sylvia
Snelle afspraak om op te komen meten daaana goed geadviseerd door de man die kwam opmeten. Hierdoor vertrouwen in het vervolg.
- Jackie
Snelle levering en goede kwaliteit