Goed ingemeten, snel contact en nu besteld
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marg
- Lot
Wij hebben verduisterende gordijnen met rail besteld voor de slaapkamer. Mooie gordijnen voor een zeer goede prijs. Je wordt tijdens het proces goed op de hoogte gehouden van de status. Klantenservice geeft ook snel en accuraat antwoord op vragen. Inmeet- en montageinstructies zijn erg duidelijk.
Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?
- Paul
Raambekleding nodig gehad voor vakantiehuis in buitenland. Kleur samples besteld. Vragen gesteld over de mail. Goed beantwoord en ook gebeld geworden. Nog 5% extra korting ontvangen. Ontvangen voordat we weer op vakantie gingen. Installatie ging zonder problemen. Top voor een redelijke prijs.1
- Bob Wilcke
Hele goede ervaring! Duidelijke inmeet instructies. Eerder al een hordeur voor de schuifpui bij pax besteld. Deze werd snel bezorgd. Gemakkelijk te plaatsen met de duidelijke beschrijving. Nu een plissegordijn besteld. Ik heb er het volste vertrouwen in dat deze ook super goed en mooi zal zijn. Volgende week komt er iemand voor een inmeet afspraak voor onze lichtkoepels, geheel gratis momenteel. Die vindt ikzelf wat lastig inmeten. Vandaar. Kleur staaltjes worden gratis opgestuurd. Kortom een top winkel! Ook een lekker swingend muziekje als je in de wacht staat. 😉 Dikke aanrader!
- Rowena
Top service, ontzettend vriendelijk personeel die er alles aan doet om je te helpen. Ik had een rolgordijn niet in de goede maat en er werd heel snel een oplossing geboden. Maakte niet uit hoe vaak ik vragen had hoe ik moest meten en wat ik er bij op moest tellen om het passend te maken , personeel bleef geduldig en dacht mee. De niet boren cassettes voor de kunstof kozijnen zijn erg mooi, vallen op het kozijn bijna niet op en zijn makkelijk te monteren . Superblij met mijn aankoop. Na bestellen word je goed op de hoogte gehouden van levertijd en kun je evt leverings dag aanpassen.
- Debby
Normaal zijn wij niet zo van de reviews, maar deze is wel verdiend! Doordat we een behoorlijk groot raam hadden, konden we namelijk nergens slagen. Gelukkig konden we bij Pax raamdecoratie wel slagen voor één houtlook jaloezie uit een geheel. We hebben kleurstalen opgevraagd, er is iemand heel netjes komen inmeten die ons tevens van goede adviezen heeft voorzien en we zijn keurig op de hoogte gehouden van de levering. Ook daarna werd ons heel netjes telefonisch gevraagd of we tevreden waren. En dat zijn we! Bovendien kregen we mooie kortingen die het helemaal de moeite waard maakten.