Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1699 5 ster reviews 1699
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Inge

    Na zelf inmeten sloeg de twijfel toe, ook over welke raambekleding mogelijk was of juist niet. Dus een inmeetafspraak ingepland. Rishi kwam zag en overwon :-) Ben goed en snel geholpen, hij heeft goed meegedacht. De bestelling is geplaatst!

  2. Mathijs

    Zojuist voor al mijn ramen nieuwe decoratie besteld. Ontzettend fijn geholpen door Rishi die mee heeft gedacht en alles duidelijk heeft uitgelegd. Nam de tijd, gaf eerlijk advies en bij vragen kreeg ik heel snel antwoord. Hartstikke bedankt! Nu wachten op de bestelling en dan zien mijn ramen er weer top uit.

  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. Patricia

    3 weken terug houten jaloezie besteld voor een raam van 3m40, vandaag binnen gekregen en perfect ingepakt. Natuurlijk ook gelijk opgehangen, wij zijn super tevreden over dit bedrijf.

  5. Letty Stokman

    We hebben een goede ervaring gehad. Snelle reacties op mails en inplanning van het bezoek van de adviseur en opmeter. Een vrolijke en vriendelijke man kwam aan huis en hielp ons goed. Daarna een snelle offerte ontvangen en onze vragen werden ook netjes beantwoord per telefoon of. mail.

  6. Mariëlle Swinkels

    We hebben zeer goede ervaringen met PAX raamdecoratie. Sterkte punten: - Inmeet afspraak op korte termijn - Houden zich aan afspraken, prima informatie voorziening - Goed advies van degene die kwam inmeten - Product is zoals verwacht - Snelle levering en eenvoudige montage.

  7. Stan Dekker

    Super blij met PAX! Fijn geholpen, netjes ingemeten en het hangt er mooi bij. Zeker tevreden.

    Reageer