Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1699 5 ster reviews 1699
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Monica

    Plissegordijn met plakprofiel besteld. Erg mooi product en ideaal voor mijn kunststof kozijnen. Geweldige service en snelle levering. Heel tevreden!

    Reageer
  2. J

    Goede communicatie over leveringsmoment. Ook toen er wat vertraging was. Product voldoet prima.

    Reageer
  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. Chris

    De rolgordijnen zijn prima. De lichtdichtheid is goed. De installatie handleiding had iets uitgebreider gekunt. En bij het uitrollen blijft hij wel eens hangen.

    Reageer
  5. Sonja

    Heel fijn geholpen. En er werden goede adviezen gegeven.

    Reageer
  6. Marcel

    Mijn product was helaas niet goed. Ze belde toevallig zelf na en ze gaven uitleg wat het probleem eventueel zou kunnen zijn. Helaas hielp dat niets en per e-mail werden foto's gevraagd. Kwamen met de oplossing om opnieuw te leveren. Erg blij met het resultaat, want ik was er eerlijk gezegd niet blij in eerste instantie. Nu loopt de schuifpui heel soepel en kaarsrecht. Het omwisselen (oude/nieuwe schuifhor) verliep helaas ook niet zoals beloofd, maar dat was door koerier een miscommunicatie. Ik kan iedereen dit bedrijf aanbevelen omdat ze echt uit zichzelf navraag doen en ook steeds nakomen!

    Reageer
  7. Sander

    Na een video call en het prettige contact duo rolgordijnen besteld en een paar weken later ontvangen. Direct geprobeerd deze te plaatsen, maar helaas passen ze niet. Direct contact gezocht met Pax en op verzoek foto's gemaild. Na het sturen van de mail heb ik een week later zelf maar eens gebeld of er al iets bekend was. Dat zou volgens een vriendelijke dame z.s.m. worden opgepakt. Inmiddels zijn we weer een aantal werkdagen verder en het blijft stil ..... Geen oplossing, geen reactie, enkel stilte. Nog nooit mee gemaakt dit.

    Reageer