vlotte hulp bij bestelling ook dienst nalevering top
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karin
- Ruud mentink
keurig afgeleverd en optijd en je word heel goed op de hoote gehouden van het verloop van de order..klasse
Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?
- Robert
Perfect service zowel via demobilize chat als via de mail. Vriendelijk personeel, heel behulpzaam bij bijvoorbeeld het inmeten. De kwaliteit en afwerking van de rolgordijnen zijn zeer goed, beter dan ervaren bij andere leveranciers. Installatie was makkelijk met de bijgeleverde materialen.
- Alexandra de Graaf
Kwaliteit voor een lage prijs. Kleur van het rolgordijn was wel anders dan ik had verwacht, maar dat is altijd lastig als je via internet besteld.
- Yet ten Hoorn
Ruime keuze, stalen worden gratis opgestuurd, zodat je de kleur echt goed kunt bepalen. Wegens corona maatregelen was opmeet afspraak niet mogelijk. De gratis aangeboden opmeet verzekering bood uitkomst, zelf opgemeten volgens uitleg. Zeer tevreden over onze nieuwe verduisterings- gordijnen.
- C.W.
Compleet en juist afleveren Helaas een onvoldoende voor de verkoop en productie afdeling. Besteld een rolgordijn met geleiders, geleverd als rolgordijn zonder geleiders, met deukje in de bak. Geen juiste installatie handeling dus en tekort aan bevestigingsmateriaal. Ophangbeugels worden niet in wit aluminium geleverd maar zoals afgebeeld maar in blank staal. In mijn geval zie je dat toch. Het deukje in de bak is opgelost door 10% korting te geven...15 Euro dus...tja...das niet veel maar ben wel akkoord gegaan omdat ik het rolgordijn wou ophangen. Zoals gemeld, geen witte beugels te leveren zoals afgebeeld. Tijdens ophangen dient er een miniscuul inbus schroefje aangedraaid te worden Om de bak stevig te laten hangen (de handleiding gelijk gemaild gekregen door de helpdesk), maar geen inbussleutel bij het geleverde materiaal, pfff...naar de buren dan maar om het te lenen want geen zin meer om hiervoor ook een klacht/ticket voor in te schieten. Helpdesk: goed geholpen, snelle reactie! Verkoop: 10% korting magertjes, ik had het ook terug kunnen sturen (maatwerk) Productie: zwaar onvoldoende: deukje in bak, geen juiste handleiding en materiaal, reageren laat naar helpdesk, pas na mijn mailtjes naar de helpdesk. Ik koop hier niet weer.