Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
PAX Raamdecoratie heeft 1699 5 ster reviews 1699
PAX Raamdecoratie heeft 234 4 ster reviews 234
PAX Raamdecoratie heeft 64 3 ster reviews 64
PAX Raamdecoratie heeft 57 2 ster reviews 57
PAX Raamdecoratie heeft 175 1 ster reviews 175

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Xander

    Wij zijn zeer tevreden met de vier plissés. Levering was binnen 2 weken en keurig op tijd volgens de sms. Alles was goed ingepakt en zonder beschadigingen. De gordijnen zijn van stabiele kwaliteit, dat zie je weleens anders. Het ziet er fantastisch uit. Ik raad het iedereen aan.

    Reageer
  2. Gabriela

    Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang en bezorging van de rolgordijnen. Er kwam iemand gratis bij me inmeten en dat was erg makkelijk. De gordijnen zagen er mooi uit en waren zeer eenvoudig te bevestigen. Aanrader!

    Reageer
  3. Hoe zou je PAX Raamdecoratie beoordelen?

  4. E van der laan

    Niet alle onderdelen geleverd foto,s gemaakt van onderdelen wat ik niet wat gevraagd werden?? Na heen en weer gebeld/ gemaild zou opgestuurd worden na bijna 3 weken nog niks ontvangen bestel nooit weer iets hier

    Reageer
  5. Suzanne

    Zeer goede service, kwaliteit van artikelen is zeer hoog en mooi. Altijd lastig om via internet gordijnen zo te bestellen maar deze winkel is echt heel goed. De gordijnen zijn schitterend en zeer netjes op maat. Ook keurig netjes op een hanger thuis geleverd. Top!

    Reageer
  6. Maria

    Mijn producten (rolgordijnen), waren van zeer goede kwaliteit. Ben goed begeleid bij de aankoop: van inmeetservice tot een mooie offerte. Binnen 6 werkdagen hingen de gordijnen!

    Reageer
  7. L. Dijkers

    Altijd lastig om een rolgordijn te kiezen, maar het kan hierbij niet misgaan. Ik wist niet precies welke kleur we wilden hebben en we kregen het e.e.a. aan "proefstukje" opgestuurd. Vervolgens met het bestellen hebben ze er een duidelijk proces van gemaakt. Tenslotte een snelle levering en hele mooie rolgordijnen en gordijnen rijker.

    Reageer