Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Armcandy by Syl heeft 44 5 ster reviews 44
Armcandy by Syl heeft 0 4 ster reviews 0
Armcandy by Syl heeft 0 3 ster reviews 0
Armcandy by Syl heeft 0 2 ster reviews 0
Armcandy by Syl heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Denise

    Eén keer een armbandje gekocht. Zo mooi! Daarna in de loop van tijd nog een aantal gekocht. Ik vind ze ook prettig dragen, want je voelt geen gewicht. Kleur blijft mooi, ook de sterling zilver balletjes. De armbandjes zijn los maar ook leuk ook samen te dragen. Snelle levering vanuit Syl en keurig verpakt. Als je een vraag hebt stel deze, want ook daar krijg je fijn antwoord op.

  2. Angela

    Mooie armbanden en goede service, snelle verzending. Heel blij mee

  3. Hoe zou je Armcandy by Syl beoordelen?

  4. Sabine Cools

    Klasse, heb al verschillende armbandjes ze zijn gewoonweg prachtig ik draag ze elke dag en blijven heel mooi. Heb er veel succes mee. Als ik een bestelling doe van verschillende armbandjes krijg ik soms een mailtje van Syl met een beter voorstel betreft kleur of materiaal zodanig het setje nog mooier is. Een echte aanrader. Zeker proberen en je zult zien dat het bijna een verslaving wordt. 👍

  5. Jada

    Ik heb net een parel armbandje binnen gekregen van armcandy by Syl en hij is echt prachtig! Super goede service en snelle levering! Ze dacht heel erg goed met mij mee en heeft precies gemaakt wat ik wilde!

  6. lisa

    Ik draag al vanaf het begin deze mooi armbandjes en ze blijven mega mooi ondanks dat ik een hele zure huidgraad heb. Normaliter verkleurd alles bij mij, maar dit is echt een uitvinding. inmiddels heb ik er meerdere verzameld 😊

  7. Rachel Keijl

    Al meerdere bestellingen gedaan bij Sylvia, prachtige armbanden & ringen. Fijn advies en snelle service & ook nog eens prachtig verpakt! Echt een cadeautje om te krijgen en te geven. Lieve , betrouwbare verkoopster!!