Heerlijke koffie! Keuze is voldoende en ik heb een keer een uitstapje gemaakt naar andere bonen, maar deze bonen zijn minder vervuilend voor het apparaat. En nogmaals, ik ben echt fan van hun koffie. Nr. 3 is favoriet bij ons, maar nr. 1 is ook weleens lekker!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mayo Steemers-Heiwegen
- Henneke Redel
Heeeerlijke koffie en snelle levering
Hoe zou je The Roast Brothers beoordelen?
- Edzard Valk
Snelle service, heerlijke koffiebonen!
- janny Kijk in de Vegte
heerlijke koffie en snelle levering.
- Frits Brouwer
Prima koffie voor een goed prijs. Maar de bezorgkosten zijn echt te hoog.
- Erik Schut
Altijd snel geleverd, handig voor de laat bestellers