Via een familielid, dat al zeer tevreden was over StileFloors, op hun bedrijf als mogelijke leverancier gekomen toen we op zoek waren naar een nieuwe klik laminaatvloer in onze woning. Ondanks de grote afstand tussen het bedrijf en onze woning was het geen moeite om aan onze wens om vloerstalen op locatie te komen tonen te voldoen. Ook het leggen en de service aftersales was uitstekend en de communicatie was altijd vriendelijken spontaan.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Henk en Carla Claassens - Roosendaal
- Danielle
De service is super. Ze denken goed met je mee. De vloeren zien er prachtig uit.
Hoe zou je Stile Floors beoordelen?
- Tom en Danielle - Oosterhout
[09:59, 16-01-2023] Danielle Suilen: - zeer klantvriendelijk: komen thuis met grote stalen langs om goede keuze te maken - flexibel en goede service: door uitloop verbouwing moest de afspraak voor het leggen vd vloer gewijzigd worden. dit werd heel vriendelijk en servicegericht opgelost - goed bereikbaar - vakkundig: goede vakmensen die de vloer hebben gelegd. Erg snel maar perfect gelegd - superblij met het eindresultaat
- Moun
We kwamen via via bij Stilefloors uit omdat we hoorden dat ze een goede service hadden en goed waren in het leggen van vloeren. Bij het eerste contact waren ze al ontzettend open en dachten ze goed mee. Ze kwamen zelfs langs met vloerstalen zodat we in ons eigen huis de vloeren konden zien. In winkels kregen we vaak een klein staaltje mee, maar zij namen grote platen mee wat echt een goede indruk gaf. Ze dachten mee en gaven advies over wat voor vloer het beste geschikt was (plak of click), wat handig was qua plinten en waren flexibel qua planning. We hadden een strakke deadline en daarin gingen ze heel fijn mee. De vloer die wij wilden hadden zij zelf niet, maar ze gaven aan dat ze dit wel konden regelen en dat hebben ze ook gedaan. Wij hebben vloerverwarming laten frezen en zij hebben de sleuven gevuld en geëgaliseerd. Dat gebeurde erg netjes. De vloer leggen gebeurde erg vlot en professioneel. Al met al tevreden met onze mooie vloer en de service.
- Jacco en Kim van Beek - Hoogeveen
Erg blij met onze nieuwe en prachtige vloer. Zowel het personeel van stilefloors als de andere betrokken partijen waren erg vriendelijk en behulpzaam (vooral de stoffeerders van Penninkhof waren super!). Bovendien een top service dat ze bij je thuis komen voor het uitkiezen van de vloer.
- Maarten vdH
Super ervaring met Stile Floors, begin tot eind. Vriendelijk in het contact en flexibel waar nodig. Het resultaat is super!