Fantastische webshop, al voor de 2e keer besteld en ‘klant is koning’ staat hoog in hun vaandel!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Helen Beltz
- Leslie Hendrickx
Dik in orde!
Hoe zou je ZoHebbes beoordelen?
- Jackie
Het geboorte stoeltje wat ik heb besteld was gewoon van IKEA 19,— Terwijl er op de site staat zelf gelakt in ons atelier! Dat vind ik misleiding, het komt ook gewoon binnen in een doos van IKEA . Dus alleen voor de naam betaal je 20,— euro totaal 39,— excl verzendkosten! Jullie moeten dit erbij zetten dan kunnen mensen zelf bepalen of ze een stoeltje van IKEA willen ! Dit is nl dus totaal geen exclusiviteit!
- Rudi Verhoeven
Prachtige kist, snel geleverd ...
- Gonnie Bekkers
Snelle levering, maar product was snel geleverd. Kado voldoet helemaal naar verwachting.
- Hilde de Jong
We hebben een vrij dure speelgoedkist gekocht bij jullie. Dat we ook nog verzendkosten moesten betalen viel me tegen. Toen we de kist hadden stond deze ook nog eens te wiebelen