De spullen zijn met zorg ingepakt en snelle levering. Alle spulletjes waren als cadeautjes ingepakt. Zó leuk! Misschien kwam dat doordat t bijna sinterklaastijd is?
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Vim
- N van Velzen
Snelle reactie en goed geholpen met ideeën en snel in huis!
Hoe zou je Stijlz Concept beoordelen?
- Sylvia Hagemann
Snelle verzending en alles liefdevol ingepakt. Dankjewel!
- Bernadette Ory
Snelle service , leuke dingen
- Linda Goedhart
Snelle levering & mooi ingepakt🤩
- Julien Meijer
Snelle levering. Met zorg verpakt en erg leuk dat de items in kado papier ingepakt worden , en het persoonlijke kaartje maskt het helemaal af. Echt fan van deze shop