Goede en duidelijke service een aanbeveling
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Annelies Broekmate
- Jiska Ouwerkerk
Hele mooie producten en supersnelle en vriendelijke service! De volgende dag kon ik het naamcadeau al ophalen waardoor we ons 10 dagen pakket meteen konden geven en geen cadeau na hoefden te geven. Ook bij eerdere bestellingen was dit het geval. Ontzettend blij met het eindresultaat en ook nog superleuk ingepakt met een naamsticker 🩷
Hoe zou je Kinderkadoshop beoordelen?
- Kimberly
Snelle levering, snelle reactie na mail, heel mooi ingepakt. Fijne ervaring
- Marjan Van Boxtel
Hele mooie prijzen en een hele goede service. Meteen reactie nadat ik hun gemaild had met een vraag.
- Ingrid van der Togt
Altijd snelle levering en keurig ingepakt
- Jas
Snelle levering en goede producten! Super.