Oude IPhone 11 ingeruild en daarvoor een redelijk bedrag voor gekregen. Ik kreeg een pakketzegel voor gratis verzending van mijn IPhone 11 . Na ontvangst door Telecom in Heiloo werd dezelfde dag nog het afgesproken bedrag op mijn bankrekening overgemaakt. Echt super.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- M. Koster
- E. Bisscheroux
Een maand geleden een iPhone 12 Pro aangeschaft. Mooi toestel en echt als nieuw, maar kon niet wennen aan compact toestel. Vandaar de vraag gesteld of ik het kon inruilen op een 13 Pro Max en het was binnen een dag geregeld. Top service en vriendelijke bediening. Aanrader!
Hoe zou je EP-Telecom beoordelen?
- Tevreden klant
prijs/kwaliteit is prima
- Taco
Prima contact met verkoper e phone zelf opgehaald en betaald.
- J. de Groot
Nadat het toestel in gebruik werd genomen en bleek een defect te hebben is dit zsm verholpen. Top service.
- N. Fagel
Goed contact! iPhone zag er als nieuw uit! Super tevreden!