20 flesjes olie besteld, meer dan de helft gebroken aangekomen. Flessen werden niet individueel verpakt, verder werd op 3 weken niet op klachtenmail gereageerd
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Bjorn Van De Velde
- Monique Moyson
Een doos Edelgist was helemaal ingedeukt en stuk. Maar zal wel niet bij jullie zijn gebeurd. Tijdens het vervoer zeker...
Hoe zou je Natuurproduct.com beoordelen?
- Angela
Snelle levering, goede prijs-kwaliteit verhouding.
- Wim Kuijpers
Was zeer snel geleverd, heb het wel eens anders meegemaakt.
- jan treurjantreur
1 dag langer
- Sake Kootje
Helemaal top