A
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij 100procentleuk, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Gewoon top!
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Gewoon top!
Snelle levering.
In eerste instantie ontbak het zeephart bij levering. Dit is snel nagestuurd maar niet goed verpakt waardoor het al afgebrokkeld aankwam. Beetje balen aangezien het als cadeautje bedoeld was. Uiteindelijk maar ergen anders een zeepje gehaald.
100% leuke cadeautjes in de webshop, voor elk wat wils. Snelle bezorging, goede communicatie.
Keurig verpakt...leuke attentie meegezonden...top
Leuke originele cadeaus en binnen een dag geleverd.