Er is veel zorg besteed aan het inpakken. Ziet er allemaal prima uit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ans
- Miranda
Jazeker een leuk aanbod en goede klantenservice.
Hoe zou je 100procentleuk beoordelen?
- Heleen Westerlaken
Alles goed en snel geregeld
- Petra
Wat een leuke spulletjes, voor ieder wat wils. Mijn zoektocht was voor vrienden die samenwonen en voornemens zijn te trouwen. Het werd leuk ontvangen!
- Manouk
Leuke cadeaus om zelf pakketten van te maken, snelle levering en bij de grote bestelling zaten de cadeautasjes zonder deze erbij besteld te hebben. Super goede service!
- Mieke Van Exel
Hele leuke, orginele cadeautjes om te geven. Ook mooi verpakt.