Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Beau Glow heeft 51 5 ster reviews 51
Beau Glow heeft 4 4 ster reviews 4
Beau Glow heeft 1 3 ster reviews 1
Beau Glow heeft 1 2 ster reviews 1
Beau Glow heeft 0 1 ster reviews 0

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Stefanie

    Ik gebruik de beauglow shampoo, conditioner en haarmasker nu sinds een maand a 1,5. Voor ik de producten gebruikte waren mijn haren extreem aan het uitvallen, had ik heel dun en fijn haar en heb ik zelf biotine een half jaar lang geslikt om mijn haar weer voller te krijgen. Ook was mijn haar super droog en stug wat mijn haar erg breekbaar maakte. Sinds ik de producten van Beauglow ben gaan gebruiken ( ook voor mijn dochter van 6 ) is zowel mijn haaruitval gestopt, ons haar is niet meer droog en stug, ook het haar van zowel mezelf als mn dochter is niet meer breekbaar, het glanst en is super gezond, vol en heeft het een geweldige licht gewicht ondanks het een volle bos haar is. Sinds vandaag ook de serum mogen ontvangen en ook daar heb je een kleine hoeveelheid van nodig in het haar & het voelt niet vet of plakkerig aan. Het wordt goed door het haar opgenomen en ik ben verkocht van alle producten, voor ons geen weg meer terug naar andere shampoos en conditioners! De producten doen wat ze beloven !

  2. Jannice Veenstra

    Heb voor het eerst eindelijk een product gevonden dat doet wat het zegt. Mijn haar groeit en glanst eindelijk weer, dank jullie wel!

  3. Hoe zou je Beau Glow beoordelen?

  4. Joanna

    Ik heb een hele gevoelige hoofdhuid en geen enkel product kon ik gebruiken zonder last of roos te krijgen. BEAU GLOW IS MIJN REDDER. I love it en kan niet meer zonder

  5. Laura

    De producten ruiken zooo lekker en heb na 5 jaar weer mijn krullen terug na ik ze dood maakte met stijlen.

  6. Lena

    Producten waren helaas niet goed voor mijn haar maar wel hele goeie klantenservice en snelle bezorging

    Reageer
  7. Bianca Bruinhard

    Omdat ik die producten heel fijn vind en het is echt een aanrader