Product kwam beschadigd binnen. En als je iets retour wil sturen moet je betalen voor de verzendkosten. Zeer slecht
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Naomi Kallenkoot
- C Smid
Verkeerde maat geleverd gekregen. Hierover gebeld, blijkt dat maar niet meer beschikbaar was en ze maar een maat kleiner heeft gestuurd zonder overleg! Mijn telefoonnummer was bekend. Zit nu met een kledingstuk wat niet past. Mail gestuurd, maar krijg geen reactie!
Hoe zou je Artistique-Ieds beoordelen?
- René Lellwitz
Alles super 👍 Vielen Dank aus Deutschland 🙂
- Nienke
Snelle levering, keurig ingepakt!
- Véronique de Rooij
Snel verzonden.
- cora van der linde
Goede service