Geweldige service, snelle levering!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- MarilyneVertaald met AI
- Bezoeker
Geweldige kwaliteitsproducten. Geweldige verpakking en bezorgservice.
Vertaald met AI Hoe zou je FinalVit.com beoordelen?
- Jan Bonnet
Snel en compleet geleverd
- Aggie Dovermann
mooie prijzen en een goede service.
- Bezoeker
Snelle bezorging
- Max
Eerste bestelling zeer goed. Tweede was een ramp. Ik heb op een vrijdag om 12:00 uur besteld (4 uur voor 16:00 uur), maar mijn bestelling is die dag niet verzonden. Het is ook niet op maandag verzonden. Maar, verrassing, op dinsdag. Dit betekent 4 dagen na mijn bestelling, wat ver verwijderd is van wat ze op hun website adverteren ("Bestel voor 16:00 uur, dezelfde dag verzonden"). Een week na het plaatsen en betalen van mijn bestelling heb ik nog steeds geen e-mail of trackingnummer ontvangen waarmee ik kan zien dat mijn pakket is verzonden en het eventueel kan volgen. Dus besluit ik om de klantenservice te schrijven om bevestiging te vragen dat ze mijn pakket hebben verzonden en om me de link te sturen om mijn pakket te lokaliseren, wat ze deden. Maar bij het klikken op die link om het pakket te lokaliseren, merkte ik dat het nog steeds in Nederland was, een week na het bestellen, en bovendien hadden ze de helft van mijn adres en de helft van mijn naam doorgegeven aan het bedrijf dat verantwoordelijk is voor de levering van mijn pakket, wat resulteerde in een levering die uiteraard is mislukt en zonder enige mogelijkheid voor mij om contact op te nemen met de postbode en een leveringsmelding in mijn mailbox te krijgen. Dit probleem heb ik ook twee keer gemeld aan twee verschillende personen van de klantenservice van het bedrijf, die een zeer slechte job hebben gedaan door het probleem niet te begrijpen en op te lossen, en me 3 dagen later alleen maar te antwoorden met "Verander je beoordeling over mijn bedrijf, ik begrijp niet waarom je niet aardig bent" (ik maak geen grapje), terwijl het probleem nog steeds niet was opgelost en duidelijk niet begrepen, en in het algemeen zonder dat ik na 11 dagen sinds de besteldatum enige aanwijzing van mijn pakket had. Wel, dames en heren, na nog een paar e-mails gericht aan de zeer slechte klantenservice, en een paar dagen verloren (waarbij ik me er meer om bekommerde dan zij deden), heb ik de vreugde om eindelijk te zeggen dat ik mijn bestelling gisteren heb ontvangen, met alles correct verpakt en alles wat ik nodig had erin, maar 20 dagen na de besteldatum, wat voor een levering van 15 euro ongelooflijk is wat betreft de service en de slechte klantenservice. Ik hoop oprecht dat deze ervaring en deze beoordeling uw bedrijf zullen helpen om dat deel (waar u duidelijk aan moet werken) te verbeteren, aangezien alles andere heel goed werkt en de producten de beste zijn die we in Europa kunnen vinden. Met vriendelijke groet.
Vertaald met AI