ik kocht via deze shop op 11/01, eerst skeptisch vanwege de nederlandse site (afstand) maar in reviews stond dat het de dag erop al was geleverd in België. We zijn nu 16/01 nog geen e-mail van opgestuurde bestelling niet gearriveerd? ok dat kan, maar niet opgestuurd?? ik kan mijn deur 2 weken niet uit vanwege een verstuikte enkel anders was ik zelf gekomen om de bestelling van België naar Nederland !! schande!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Guillaume
- Maureen Brassel
Alles ik 0 had kunnen geven had ikbrat liever gegeven. Moest lang wachten voordat pakket verzonden werd terwijl gezegd was dit al te hebben gedaan. Klantenservice was ook erg asociaal via whatsapp. Nooit meer dus
Hoe zou je PetSuperXL beoordelen?
- Tanya
Snelle levering, leuke producten, goede prijs
- Kathleen Baelde
Snel geleverd is super
- Peggy Verhoeven
Besteld om 11u30 en de dag nadien op de middag al in België geleverd. Zeer goede service.
- Sarah Dayers
Snelle levering