Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Alternatievemiddelen.nl BV heeft 1481 5 ster reviews 1481
Alternatievemiddelen.nl BV heeft 88 4 ster reviews 88
Alternatievemiddelen.nl BV heeft 3 3 ster reviews 3
Alternatievemiddelen.nl BV heeft 0 2 ster reviews 0
Alternatievemiddelen.nl BV heeft 2 1 ster reviews 2

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Greet van den Berg

    Prima product en snelle levering.

    Reageer
  2. Daniel

    Uitstekende service gekregen!

    Reageer
  3. Hoe zou je Alternatievemiddelen.nl BV beoordelen?

  4. Andre Hoogenraad

    Leuke in interessante webwinkel met via de app info vragen over het product , vriendelijke service en snelle levering

    Reageer
  5. Nina

    Sinds een paar dagen staat mijn nieuwe Big Berkey te pronken in mijn keuken; echt een sieraad op het aanrecht. Het water smaakt zeker anders als gewoon vanuit de kraan. Heerlijk om nu niet meer plastic waterflessen van de supermarkt te hoeven halen. Prima formaat als je behalve drinkwater het water ook wilt gebruiken voor het maken van dranken, wassen van groentes en eten koken. Tot nu toe vul ik elke dag 1-2 keer per dag water bij. Ik koos voor het rvs-kraantje: mooi staat deze! Geeft de Berkey een mooie, robuuste look! Het primen van de waterfilters kostte aardig wat tijd. Ik was blij dat ik het pompje voor het primen van de filters erbij had gekocht. Ik vermoed dat de waterdruk vanuit mijn waterkraan te laag was om het alleen met de bijgeleverde primebutton te doen. In ieder geval lukte het primen van de filters uiteindelijk wel met het handpompje. Nu loopt het te filteren water goed door. Ik had van tevoren diverse vragen over de Big Berkey. Tom en Melanie gaven steeds snel, deskundig, duidelijk en gedetailleerd antwoord. Wat een service geven jullie aan jullie klanten! Ik kan niet anders dan lovend over jullie zijn! Jullie hebben service verlenen echt hoog in het vaandel staan! Het voelde dan ook als een juiste keuze om met jullie service en de gunstige aanbiedingsprijs voor jullie webwinkel te kiezen! Ga zo door!

    Reageer
  6. Margriet Weijgertse

    Snelle levering,

    Reageer
  7. Brigitte van de Scheur

    Een uitstekende klantenservice! En een snelle levering van de producten!

    Reageer