Mijn hond (labrador) vindt het voer nog steeds niet lekker, terwijl ze haar eten voor die wisseling van voer gelijk op at.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kees
- Robin
2e keer besteld omdat mijn kitten het lekker vind. Ik krijg de 1e doos en nu ook de 2e doos compleet beschadigd aan. Alles ingedeukt en een paar blikken zijn open. Er wordt niet gereageerd op de herroepingsrecht en dus ook niet op de email. Ik wil niet te zuur worden maar dit is heel erg slecht, ook heb ik de ingrediënten laten testen en het is in feite troep met een hoog vet/calorie gehalte en slechte granen waardoor mijn kat continue last heeft van winderigheid.
Hoe zou je Avalon Petfood beoordelen?
- Dorien Elfring
Mooie prijzen voor goede petvoeding!
- Mandy Spekman
Super goed. Beestjes zijn er gek op
- Manouk Pals
Ik heb een proefpakket, bestaande uit drie artikelen, besteld voor mijn hond waarbij je kon kiezen uit drie smaken: rund, kip en kalkoen. Ik heb gekozen voor rund, omdat mijn hond allergisch is voor gevogelte. Toen ik het pakket ontvangen had, zag ik dat 1 artikel rund was, 1 artikel kip en 1 artikel kalkoen. Dit vind ik erg jammer want ik kies niet voor niks voor rund, waardoor ik nu niks aan dit proefpakket heb. Je kunt er beter bijzetten dat je niet kan kiezen uit de smaken en dat je gewoon van alle drie de smaken eentje ontvangt.
- Truus
Prima, mijn hond vond het lekker, vooral het natvoer. Snel geleverd.