Redelijk snelle proeflevering, maar alle begrip tojdens deze kerstperiode
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- C.M. Verkerke
- Furkan Uslu
Netjes werk en goede service
Hoe zou je Worktrainer b.v beoordelen?
- Hilde
Enige commentaar is dat ik zelf moest bellen om te weten hoe laat de mensen op de dag van bezorging en in elkaar zetten zouden komen. Verder verliep alles prima.
- david
Experts die weten waar ze het over hebben. Top service!
- Bart van Es
Fijne mensen, goede service. Zowel online als tijdens het bezoek in de winkel! Worktrainer biedt bovendien mooie producten aan, ik ben erg tevreden met mijn aankoop.
- Patrick v. D.
Ik was op zoek naar een zit-sta bureau, en had vooraf al een idee welke ik wilde. Omdat ik in de buurt woon, ben ik bij de worktrainer showroom even gaan kijken of het bureau echt was wat ik wilde. Ze namen echt de tijd zodat ik alles kon bekijken, voelen, en uitproberen. Met zelfs een kijkje op hun kantoor boven om te zien hoe ze hun bureaus, monitorarmen, deskbike, etc in de praktijk gebruiken. Na volledig overtuigd te zijn, werd ik netjes gehint op de korting die ze via de nieuwsbrief gaven, en omdat ik in de showroom was kreeg ik er nog een gratis officeball bij. Week later kon ik m'n bureau ophalen (was mijn eigen voorkeur, thuissturen kon net zo goed). Op mijn aanvraag kreeg ik wieltjes bij m'n bureau, en thuis had ik hem in no-time inelkaar gezet. Enige minpuntjes waren: - Er zat geen montage handleiding bij het bureau, ookal spreekt het redelijk voorzichzelf. Op de product pagina op de worktrainer website stond gelukkig een tweedelige handleiding voor de laatste details - De wieltjes bleken achteraf een maatje te klein, na een belletje wilde ze de juiste direct toesturen, maar omdat ik in de buurt woon heb ik ze die middag nog opgehaald. - De schroefjes om het bureaublad vast te zetten misten ook nog, die kon ik samen met de wielen ophalen. Al in al, was de levering dus niet helemaal correct/compleet, maar alles netjes en spoedig opgelost. Ze zouden zichzelf wel werk kunnen schelen als ze iets meer tijd/controle zouden besteden aan het inpakken/verzamelen van de levering. Maar misschien was dit deze keer puur omdat ik bijna direct na de melding dat m'n bureau was geleverd, bij ze voor de deur stond :D