Verschrikkelijk goedkope emmer met een sticker die scheef is geplakt. Item op de website laat zien dat het bedrukt is en geen sticker. Terug sturen kost ook veel geld. Tegemoetkoming voor een oplossing word niet benoemd. Zeer slechte service 1 ster is nog teveel
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther Keijzer
- CM
Snel bezorgd en mooi verzorgd ingepakt
Hoe zou je Het Juiste Cadeau beoordelen?
- Linda
Snelle en accurate levering, cadeau beviel de ontvanger.
- Bianca Wenneker
mooi cadeau
- An-Sophie Vangheluwe
Wij hebben de bestelling nooit ontvangen! Gelieve asap in orde te brengen
- anoniem
Het bestelproces ging goed, helaas kwam het verjaardagskado een dag te laat aan. Het kan ook door DHL komen, dat kan ik niet beoordelen.