goede service alles zat netjes ingepakt
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hanneke
- Viv
Goed en netjes veezonden !
Hoe zou je Stekjesbox beoordelen?
- E.M. De Jongh-Baggerman
Is netjes verpakt en vlot geleverd. Echt een aanrader als je zelf je plant wilt zien groter worden. Je moet nog wel de stekjes laten wortelen. Maar dan kun je aan de slag om er een grote plant van te maken.
- Glynis
De stekjes waren zorgvuldig en netjes verpakt en keurig op tijd geleverd. Daarnaast zat er nog een persoonlijke notitie in met tips en tricks voor het juist verzorgen van de stekjes. Heel leuk en netjes!
- Stefanyan
Goede service en ook vriendelijke omgeving om verder voor je stekjes te zorgen.
- Doreen Pulst
Snelle levering, goed verpakt...heb de eerste keer bestellt en zou het weer doen. De stekjes doen het goed