Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Stekjesbox heeft 905 5 ster reviews 905
Stekjesbox heeft 114 4 ster reviews 114
Stekjesbox heeft 35 3 ster reviews 35
Stekjesbox heeft 10 2 ster reviews 10
Stekjesbox heeft 18 1 ster reviews 18

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Laetitia Swennen

    Snelle levering, zorgvuldig verpakt en met de nodige uitleg!

    Reageer
  2. Van dyck veerle

    Snelle correcte levering goeie uitleg en als er iets mis dan wordt het opgelost

    Reageer
  3. Hoe zou je Stekjesbox beoordelen?

  4. Marie-José Jansen

    Esther verzorgt met veel liefde je bestelling altijd tot in de puntjes. Je stekjes worden goed verpakt met een duidelijke beschrijving erbij. De stekjes komen in zeer goede conditie aan je krijgt vaak meerdere takjes en/of knolletjes zodat het bijna niet meer mis kan gaan en jij straks mooie nieuwe planten hebt! Stekjesbox is mijn absolute go-to wanneer ik toe ben aan nieuwe plantenbaby's. Dank je wel voor weer een mooie box, Esther!

    Reageer
  5. Esther

    Snelle levering. De stekjes zaten in een brievenbus pakketje, allemaal heel goed verpakt. Duidelijke uitleg en persoonlijk bericht.Aanrader!

    Reageer
  6. Bottu Eric

    Zeer goede service! Bestelgemak, levering, informatie zijn top!

    Reageer
  7. Mariska Van der Meer

    Ik kreeg keurig mijn doos met de stekken, helaas was er 1 stek dood. Deze zou opnieuw opgestuurd worden, dit gebeurde ook.... maar in een bubbelplastic envelop. De stek kwam totaal geknakt aan omdat de envelop of gevouwen was of dubbel klem had gezeten. Op het moment dat je daarover contact zoekt, dat dit geen goede manier is om zo'n dure kwetsbare stek in een envelop op te sturen..... Krijg je geen bevredigend antwoord en word je vervolgends verwijdert. Er staat behoorlijk wat negativiteit op facebook en google.... ik vond dit vervelend, tipte esther en geloofde dit zelf niet. Maar moet nu ook helaas zeggen dat de afhandeling van klachten en de communicatie treurig is. Ik kom niet meer terug bij stekjes box.

    Reageer