J Garssen
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij goedkoopdrankslijterij.nl, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Prima geregeld
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Prima geregeld
Zeer slechte klanten communicatie nadat pakket niet is aangekomen.
Duurde wat lang
Snelle levering, goede communicatie, aanrader !
Je krijgt geen bevestigingsmail. Ook niet in je spam folder. Gelukkig had ik een printscreen van het bestelnummer. Daarnaast ook geen update over de levering. Na 2 weken zelf gaan bellen en bleek een deel niet leverbaar. Ook hier geen mail van ontvangen. Ook niet in mijn spam folder. (Wat ze wel telefonisch zeggen maar niet klopt). Dus heb je spoed en wil je iets betrouwbaars zou ik aanbevelen om ergens anders te bestellen.
Ik zoek ai 2 weken contact omdat mijn bestelling maar niet geleverd wordt. Er wordt niet gereageert. Al wel alles betaald natuurlijk.