online bestelling wordt snel en netjes opgestuurd. en als er iets toevallig niet is krijg je netjes een mailtje hierover.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- marco kompier
- Annette Vendel
Zeer goede service!
Hoe zou je Thee & Cadeau beoordelen?
- Jolanda Colijn
Fijn telefonisch contact gehad, prima service! Leuk artikelen en als extra kun je zonder meerprijs ervoor kiezen het bestelde als cadeautje in te laten pakken en/of er een geschreven berichtje bij te laten doen. Alles bij elkaar beslist "My cup of Tea"!
- Hetty Evers
Goede communicatie, alles keurig ingepakt
- Petra van der Veek - van den Bos
Goede service, lekkere thee
- Lilianne de Vlieger
Ik heb nu al een aantal keer besteld, producten zijn kwaliteit en levering gaat snel.