Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Uniekje heeft 1761 5 ster reviews 1761
Uniekje heeft 86 4 ster reviews 86
Uniekje heeft 11 3 ster reviews 11
Uniekje heeft 9 2 ster reviews 9
Uniekje heeft 13 1 ster reviews 13

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Sanne Wedda

    Het is echt een hele mooie ketting En mooi gegraveerd! Ook goede kwaliteit!

  2. Daniëlle

    Ik heb een armband besteld in de maat conform de richtlijnen op de website. Die richtlijnen kloppen niet. De armband is veel te groot. Ik heb een email gestuurd maar die kan blijkbaar niet worden afgeleverd?

  3. Hoe zou je Uniekje beoordelen?

  4. Kimberley van Osch

    Erg blij met mijn ontvangen product. Ik kon van te voren terecht voor vragen en een proefdrukje. Hele prettige, vriendelijke communicatie. En product zoals omschreven en op tijd en keurig verzonden. Ketting kwam mooi in een doosje en met informatie over het goed te onderhouden. Zeker een aanrader!

  5. Brigit Van Vulpen

    Het was eenvoudig besteld, snel besteld en snel geleverd. Zeer tevreden en mijn vader was erg blij met zijn armband met initialen van zijn dochters!

  6. Eva Lokum

    Een mooie ketting ontvangen waar mijn man voor vaderdag erg blij mee was. Ik werd goed geholpen toen ik een vraagje had en de ketting was snel binnen. Er zat ook een handig kaartje bij de ketting over het onderhoud van de ketting. Heel fijn bedrijf. Ik ga er zeker weer bestellen als ik iets voorbij zie komen. En als er een tweede kindje bijkomt laat ik die naam ook door hun in de ketting graveren, heel leuk dat dat kan.

  7. Suzanna

    Ketting met een foto lijntekening besteld voor de verjaardag van onze dochter. Prachtig sieraad, foto is heel herkenbaar, uitstekende kwaliteit!