Mooi verpakt met een persoonlijk berichtje erbij. Je merkt dat er met zorg en aandacht wordt omgegaan met de producten en bestellingen.
Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 2024 stopgezet
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Hetty
- Kitty Verhagen
geweldige service en altijd leuk verpakt.
Hoe zou je Bon Appethee beoordelen?
- Saskia Wildeman
Erg goed kwaliteit thee en andere thee artikelen. Goed service en vriendelijke mensen.
- Anoniem
Snelle service, super leuk en persoonlijk ingepakt.
- Nathalie
Heerlijke thee, heerlijk enthousiaste dame en een super service!
- Jorinde VT
De beste service die je maar kan wensen als consument! Elke keer ontvang je je pakket met de lekkerste thee mooi verpakt met een lief dankwoord ❤️. Topper!