Werd keurig gebeld en gevraagd of ik een dag te vroeg mijn bestelling kon aannemen alleen werd helemaal niet opgedrongen. Het chauffeer traceer systeem laat 5 wagens zien maar wist niet elke welke van mij was. Maar voor dat hij er was belde hij rustig naar mijn telefoon nummer in ben ik even naar beneden gelopen om mijn bestelling op te halen. Vanuit de fokker van mijn hond kwam het advies om bij natuur en dier te bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Arjen van den Berg
- Nicole
Jammer dat de website eruit ligt, maar Mariska heeft het goed oplost via de mail.
Hoe zou je Natuur en Dier Puur beoordelen?
- M.h.p Vis
Super goeie service! En goed vlees, niet te vet. mijn hond ziet er super uit
- Marleen Kanis
Goede service,goede prijzen en hele goede klantenservice.en het belangrijkste,mijn staffies zijn er dol op en doen het er heel goed op
- Frans van Tongeren
Prima service en de honden zijn gek op het vlees van hun.
- M. Meulenbrug
Snelle en correcte service Vriendelijk Reageert snel , op mail en telefoon!