Betaald voor aflevering met handtekening, pakket zonder aanbellen in de heg gegooid. Zelf moeten zoeken. Klantenservice onbeschoft en afschuivend: “niet ons probleem, neem maar zelf contact op met PostNL.” Juridisch is dit onjuist: verkoper is verantwoordelijk tot fysieke overdracht pakket. Betaalde dienst voor levering met handtekening niet geleverd = geld terug verwacht voor geen levering met handtekening. Verbeterpunten: • Correct afleveren • Niet afschuiven • Klant serieus nemen • Afspraken nakomen • Respectvolle service
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Fam. HRL
- Rianne Lenderink
Snelle levering. Degene die het als cadeau heeft ontvangen zei 'Wauw Wauw Wauw!' Cadeau viel dus enorm in de smaak
Hoe zou je De Tingieterij beoordelen?
- Glenn Hakkers
Niet te duur, goede kwaliteit en prachtig ontwerp. Ook snel geleverd, ik bestel er zeker vaker.
- Sacha Vrolijk
Was iets mis gegaan: ik had er 2 besteld, maar 1 gekregen. Even gebeld en zonder probleem werd de tweede ook meteen verstuurd. No questions asked. Grote klasse!
- C.j van den Beukel
Leuk orgineel cadeau, voldeed helemaal aan de verwachtingen. En ook snel en goed ingepakt bezorgd.
- Gino
In de avond besteld volgende dag direct verzonden , Top !