Ik heb mijn product niet ontvangen terwijl PostNL zegt dat het geleverd is. Naar de Tingieterij gemaild (2x) en naar PostNL... kom geen streep verder
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2020
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ruud van de Vossenberg
- Mary Roeleveld
Mooi item en supersnel geleverd! Erg blij mee
Hoe zou je De Tingieterij beoordelen?
- Elaine Verbaan
Netjes verpakt, snel verzonden en mooie kwaliteit zeker in verhouding tot de prijs dus erg tevreden.
- Cecco Schisano
Een mooi aandenken en mooi snel geleverd
- Rutger van der Linden
Prima
- Peter Einfeld
Geweldige kampioensschaal van Ado Den Haag. En niet duur was mooier dan ik eigenlijk verwachte. En zeer snelle verzending.